Viking

Najčitaniji postovi:

Monday 2 November 2015

Noć veštica vs. Sveti Luka

Nasmeja me iz srca jedan komentar na jednoj društvenoj mreži, a povodom neke žurke za Noć veštica. Ne mogu da verujem čime se "veliki" Srbi opterećuju i dalje, još, pored svega, ipak...


Komentar je bio ispod slike na kojoj su bili maskirani mladi ljudi, a glasio je: "Prerušite se u Srbe, jer Srbi niste!". Jao, i sada mi smešno. Ili "Slavim Svetog Luku, a ne Noć veštica!". Slavi, bre, brate, šta ti se slavi i gledaj svoja posla. Najviše volim te što sole pamet, a svojim primerom nam dobro pokazuju kakvi su i koliki Srbi su. Šta je Srbin? Onaj koji genetski pripada tom narodu, valjda. Imamo i muslimane Srbe, i katolike Srbe.......... imamo i riđe Srbe - poznajem lično jednu riđu. :) Uopšte, bre, ne mogu da shvatim guranje nosa tamo gde mu mesto nije. Ispade da su najveći Srbi oni koji odbacju sve tuđe. Izvinite, ja takvom narodu ne želim da pripadam. Sreća, pa mislim - verujem, da nije većina takva. Pisao sam o pojmu "treća kultura" - ko razume shvatiće zašto baš sada pominjem taj pojam.

Ja nisam slavio Noć veštica, ali smo imali žurku tim povodom. Kakav god da je, povod je. Naravno da ćemo da ga iskoristimo i da se zabavimo. Šta je trebalo da uradim? Da se pravim lud i da pored ljudi koji pripadaju 15 raznoraznih nacija, izađem i kažem "Ja ovo ne slavim! Ja slavim Svetog Luku!" :) Ne, ja slavim Svetog Đorđa, ako nekoga interesuje, a vidim da mnoge interesuje
šta svi slavimo. Pa, je l' smo mi u Velikom Bratu? I ko je taj koga treba da pitam šta ću slaviti? I posle se svi žalimo na mobing i slično. Pa mobingujemo sami sebe svaki dan!

U prethodnom blogu sam pisao kako je ovde protekla promocija Srbije i koliko ljudi je posertilo taj događaj, kao i kakve su reakcije nakon svega toga. Ipak, za neke nisam Srbin, jer sam bio na žurci povodom Noći veštica. :) Sjajno! Aplauz!

Bilo mi ovo smeštno i dok sam bio u Srbiji, a tek sa ove distance gledano, tek mi je strava zanimljivo! Nije baš da ovde nikoga ništa ne interesuje, ali je tačno da svako gleda svoja posla. Na primer, sećate se kada sam pisao kako sam se sam šišao? E, u medjuvremenu sam se unakazio načisto. Srpski drugar koji ovde živi me je doradio malo mašinicom i izgledao sam presmešno nakon toga. Rupe u glavi koliko god hožeš. Sutra sam morao na posao. Zamislite, nigde me niko ništa nije pitao sve dok sam nisam rek'o "Je l' vam se svidja moja nova frizura?" :) Onda bi krenuli da se smeju ili da mi kažu da je totalno moderna. Tako i za sve, pa i za to ko će šta da slavi. I da, izvol'te na Svetog Đorđa, pošto planiram da ga proslavim ovde, mislim, ako smem da slavim jer sam "slavio" noć veštica.

No comments:

Post a Comment