Viking

Najčitaniji postovi:

Monday 9 November 2015

I tako dalje...

1. Priprema za prvi test iz noveškog jezika! 
 
Dan je pred prvog testa iz norveškog jezika. Baš sam se smorio s dosadnim lekcijama. Iako učimo iz knjige "Ny i Norge", ja uporedo učim "På vei" jer je meni mnogo bolja. Umesto da pročitam lekciju i popunim dijalog, ja uzeh pa samo popunih dijalog, ali na srpskom i tu završih sa učenjem. O rezultatima ću vam pisati.

 2. Sve je Božićno i svi su euforični!

Skoro pa dva meseca od Božića, svi su puni euforije i spremaju Božićne poklone, Božićne kolače, Božićne ukrase, Božićnu hranu... Sada je ovde sve Božićno! Ali sve. Nisu retki božićni popusti i akcije na mnoge proizvode koji su i sa sniženjem za nas skupi. Ljudi uveliko planiraju šta će spremati, šta će obući, gde će putovati za vreme praznika, pa tako da euforija se oseća u vazduhu, bez obzira na to što i dalje kiša pada. :)

3. 100 pica-puževa za užinu!

Poslednjeg dana u školskoj kaniti smo pravili puževe. U timu smo bili jedna nastavnica, troje đaka iz različitih razreda i ja - volonter. Nismo stali od 9.00 do 11.20 sati i kao rezultat dobili smo 100 pica-pužića koje vidite na slici. Za đake koji ne vole paradajz sos, pice su iza broja 1. Za đake koje vole, iza broja dva, a za one koji preferiraju lazanje, pice iza broja tri. Pre nego da đaci navale na hranu, mi koji smo spremali istu, prvo smo dali informacije o tome kako smo pripremili užinu i šta se sve nalaze unutra. Naravno, uz pice, đaci su dobili gratis mleko.

4. Žurka, žurka!

Ovde važi pravilo: "Ako si pozvan na žurku, bez obzira na to da li je rodjendanska ili nekim drugim povodom, ponesi ono što ćeš da piješ sa sobom!" E, tako, bili mi na neki rodjendan i pre toga otišli u market u nabavku. Gledam one rafove, gledam one cene i razmišljam se da li da pijem vodu ili da odmanjim još malo od domaće rakijice. :) Kad u jednom trenutku vidim 4 piva za 40 kruna, što mu dodje oko 500 dinara. Pa, dobro, to može da se podnese, a posebno jer je rođendan. Kupim ja to pivo, a ostali su se odlučili za somersbi. Konačno, otišli smo na žurku. Cirkao sam tako pivo i žaskao sa ljudima, Iznenadio sam se kad pre popih sve četiri limenke, a onda mi Španac reče:

- "Dobar cug imaš! Četiri limenke si popio već, a ne primećuje ti se ništa."
- "Naravno da se ne primećuje. Ja sam utreniran!" - pohvalih se u šali.
- "Je l' mogu da vidim koje pivo piješ?" - upita me.
- "Naravno! Evo." - pokazah mu, a on poče da se smeje iz sveg glasa:
- "Pa je l' ti vidiš da na norveškom piše da je to bezalkoholno pivo?"
- "Auuuu...  Odmah se vraćam! Idem kući po rakijicu da nazdravimo!" :)

5. Suši

Dok očekujem od srpske prijteljice odavde, da mi pošalje video snimak na kojem se vidi moja reakcija na to kada sam u jednom zalogaju prvi put probao i pojeo suši, postavljam ovu sliku.

Kao što sam već pisao, jedan od zadataka koji sam sam sebi postavio ovde jeste da probam što više različitih stvari koje nisam imao prilike da probam u Srbiji.

Pozdravljam vas dok kucam novi tekst pod nazivom "Nedeljna avantura". Pozdrav!

No comments:

Post a Comment